kategorie

Obch. podmínky

I. Úvod:

Následující obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě (e-shop) CENTROFLOR, s.r.o., IČ: 64053229, DIČ: CZ 64053229, sídlem Šluknovská 402, 40778 Velký Šenov. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti zákazníků (objednávajících) a prodávajícího (CENTROFLOR, s.r.o.).

Ceny pro organizace a obchody

Jste zákazník s IČ? Zaregistrujte se a získejte ceny pro obchodníky a organizace! Registrace je podmínkou pro získání ceny pro obchodníky a organizace.

II. Objednávka:

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu (e-shop) CENTROFLOR, s.r.o. jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Přijetím objednávky se rozumí zaslání "Potvrzení o přijetí objednávky k dalšímu zpracování", které je zasíláno automaticky na Váš e-mail.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení kupní ceny a jeho převzetím.
  • Vyplněním registračního formuláře v rámci internetového obchodu (e-shopu), kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Ochrana těchto dat je popsána v odstavci "Ochrana osobních dat".

III. Ochrana osobních dat (GDPR):

Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem newsletterů nebo návštěvníkem e-shopu, svěřujete nám své osobní údaje.

Bezpečí Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Osobním údajům a jejich ochraně věnujeme proto náležitou pozornost. V těchto Zásadách zpracování osobních údajů bychom Vás chtěli informovat o tom, jaké osobní údaje o Vás shromažďujeme a jakým způsobem je dále používáme.

1.    Základní ustanovení

1.1.  Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) je společnost CENTROFLOR s.r.o., IČO: 64053229, sídlo Šluknovská 402, 407 78 Velký Šenov (dále jen správce).

1.2.  Kontaktní údaje správce jsou

- adresa:  CENTROFLOR, s.r.o., Šluknovská 402, 407 78 Velký Šenov
- email:  info@centroflor.cz
- telefon:  +420 773 001 763

1.3.  Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

2.    Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

 2.1.  Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.2.  Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

3.    Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

 3.1.  Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
- plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
- oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
- Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

3.2.  Účelem zpracování osobních údajů je

 - vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, doručovací adresa, fakturační adresa, email, telefon, bankovní spojení), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

- zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit

- spokojenost s nákupem, kterou zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty Vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona o některých službách informační povinnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení. Pokud si nepřejete zaslat dotazník spokojenosti, prosím informujte nás na info@centroflor.cz, případně můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. Pro zasílání dotazníků vyhodnocování Vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a Vaši e-mailovou adresu.

3.3.  Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

4.    Doba uchovávání údajů

4.1.  Správce uchovává osobní údaje
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
- po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z kupní smlouvy, tj po dobu objednávky a záruční doby
- po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu

4.2.  Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

5.    Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

5.1.  Vaše osobní údaje budou předány dalším osobám či jinak zprostředkovány pouze tehdy, je-li to nezbytné v rámci plnění kupní smlouvy, na základě oprávněného zájmu, nebo pokud jste s tím předem vyslovili souhlas.

5.2.  Osobní údaje dále předáváme

- za účelem zaplacení objednávky online (platební kartou, tlačítko pro rychlý bankovní převod) poskytovateli služeb ohledně zpracování plateb (GoPay s.r.o.)
- za účelem doručení zboží nasmlouvaným dopravcům (PPL, Česká Pošta, Zásilkovna) 
- za účelem zjištění vaší spokojenosti s nákupem po každém nákupu vaši e-mailovou adresu a informaci o zakoupeném zboží portálu Heureka.cz a Google.com
- za účelem zasílání obchodního sdělení vaši e-mailovou adresu, jméno a příjmení společnosti Ecomail.cz, s.r.o.,IČO: 02762943, DIČ: CZ02762943, přes kterou rozesílku provádíme
- za účelem vývoje a správy e-shopu www.centroflor.cz a jeho nákupního procesu má k vašim osobním údajům přístup náš extérní provider společnost GlobeWeb Czech s. r. o. Tato společnost má údaje šifrovány a ukládá je na vývojářských serverech.
- pro účely technické podpory zákazníkům zadáte své osobní údaje do live chatu (aplikace pro komunikaci s návštěvníky e-shopu v reálném čase) od společnosti Smartsupp.com, s.r.o., DIČ CZ03668681.
- pokud je to nezbytné pro vyšetřování nezákonného využívání našich služeb nebo pro potřeby soudního řízení, mohou být údaje předány orgánům pro vyšetřování trestné činnosti, právním zástupcům, soudům za účelem vymáhání nebo uzavření jakékoli smlouvy s vámi

5.3.  U všech těchto poskytovatelů služeb smluvně požadujeme, aby zpracovávali vaše osobní údaje v souladu s podmínkami ochrany osobních údajů a platnou legislativou.

6.    Vaše práva

6.1.  Za podmínek stanovených v GDPR máte

- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek.

6.2.  Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

7.    Podmínky zabezpečení osobních údajů

7.1.  Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

7.2.  Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

7.3.  Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

8.    Závěrečná ustanovení

8.1.  Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.2.  S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.3.  Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

9.    Účinnost

Tyto Zásady ochrany osobních údajů nabývají účinnosti dnem 1.7.2018.

Cookies: Automaticky zpracováváme i Cookies.

 Co je soubor cookie?
Jedná se vlastně o malý textový soubor, který vznikne navštívením každé webové stránky. Využívá se jako standardní nástroj pro ukládání informací o tom, jak jsou naše stránky využívány.

IV. Způsob platby:

- Při předání zboží - platba v hotovosti při převzetí výrobku od přepravní společnosti.

- Platba předem bankovním převodem - před odesláním zboží je zákazníkovi odeslána faktura k úhradě - platba předem. Zboží je kupujícímu odesláno po připsání platby na bankovní účet společnosti CENTROFLOR, s.r.o., č. 3999900277/0100 vedeného u Komerční banky. Před odesláním zboží je zákazníkovi odeslána faktura k úhradě - platba předem.

Bankovním převodem - po obdržení zboží na bankovní účet č. 3999900277/0100 vedeného u Komerční banky. Tento způsob úhrady musí nejdříve schválit obchodní zástupce společnosti.

Platební kartou - přes platební bránu GoPay

EET (platba hotově, nebo platební kartou) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V. Expedice (termín dodání):

Protože je společnost CENTROFLOR, s.r.o. výrobcem převážné části výrobků, objednané zboží dodáváme zpravidla obratem (2-4 dny). Dodání může negativně ovlivnit i vytíženost přepravních společností převážně v období Vánoc. Pokud potřebujete doručit objednané zboží k určitému datu, uveďte prosím tuto informaci do poznámky v objednávce.  

VI. Přeprava a cena za přepravné a balné:

       - viz. záložka dopravné na úvodní straně e-shopu.

VII. Reklamace:

- Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu v souladu s § 2104 Občanského zákoníku (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí) a přesvědčí se o jejich množství a vlastnostech. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat písemně nebo e-mailem a to do tří dnů od převzetí zboží.

- V případě uznání reklamace je kupujícímu vrácena plná kupní cena, nebo se zašle zboží nové - dle vzájemné dohody.

- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z funkčních vlastností výrobků.

- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí
 příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. Občanského zákoníku). Na zboží zakoupené v e-shopu poskytuje prodávající spotřebiteli záruku za jakost v délce záruční doby 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. V případě výměny zboží v důsledku reklamace počíná běžet nová záruční lhůta, a to ode dne převzetí nového zboží.

- Práva z vad (reklamaci) nelze uplatnit po uplynutí záruční doby, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

- Kupující uplatňuje práva z vad tak, že zašle vadné zboží spolu s písemnou reklamací včetně popisu závady, návrhu na vyřízení reklamace a kopii dokladu o nákupu (fakturu), příp. zápis o škodě, pokud k poškození zboží došlo vlivem přepravy zásilky na adresu prodávajícího.


- V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Odstoupení od kupní smlouvy:

- Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat ji lze buď telefonicky +420 773 001 763 nebo emailem na info@centroflor.cz.

- Nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku má pouze spotřebitel, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu doručeno do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu společnosti CENTROFLOR, s. r. o., Šluknovská 402, Velký Šenov, 407 78 nebo na email info@centroflor.cz.

- V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu do 14 dnů od vrácení nepoškozeného zboží. Náklady spojené s dodáním zboží vrátí prodávající společně s kupní cenou. Jestliže, kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který prodávající nabízí. Pokud kupující vrací zboží bez vážného důvodu do 14 dnů, hradí náklady za odeslání zboží zpět kupující. Pokud kupující bez důvodu vrací zpět jen část objednaného zboží do 14 dnů, hradí náklady spojené s vrácením zboží kupující a nevzniká ani nárok na vrácení peněz za odeslání zboží prodávajícím, pokud bylo zboží odesláno v jednom balíčku, kdy se jednalo o nejnižší možnou cenu poskytovanou přepravcem.

- Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené prodávajícímu bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu nárok na náhradu škody jemu vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za znehodnocení zboží nebude a nemůže být považováno běžné poškození obalu, které vzniklo vybalováním zboží.

- Storno objednávky ze strany prodávajícího – prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v těchto případech: zboží je již vyprodáno a nové se nebude vyrábět, nebo se výrazně změnila cena prodávaného zboží, např. z důvodu změny ceny dodávaného materiálu obsaženého ve zboží, dále v případě zjevné chyby v ceně zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

 

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. 

Souhlasím
Nesouhlasím